Klachtenafhandeling - Dijkcom Automatisering

Klachtenafhandeling

Ondanks alle zorgvuldigheid die Dijkcom Automatisering bij de uitvoering van verschillende werkzaamheden in acht neemt, is het mogelijk dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Bent u ontevreden over de manier waarop u door één van onze medewerkers bent behandeld? Neem dan contact met ons op. Vaak is een telefoontje al voldoende om problemen uit de wereld te helpen.

Blijft u ontevreden?

U kunt dan overwegen een klacht in te dienen.

Een klacht over onze dienstverlening zien wij graag schriftelijk of per email tegemoet. Geef in uw bericht duidelijk uw klacht weer en vergeet niet uw naam, adres en telefoonnummer te vermelden.

Binnen twee werkdagen ontvangt u van ons een ontvangstbevestiging met daarin de uiterste datum waarop wij schriftelijk zullen reageren. In de regel is dat twee weken. Als het langer gaat duren, ontvangt u hierover tussentijds bericht.

U kunt uw klachten sturen naar:

Dijkcom Automatisering
Ter attentie van dhr J. van Dijk

Arembergestraat 9
8064 BC Zwartsluis

Of per e-mail naar: info@dijkcom.nl