VoIP-telefonie

Altijd en overal verbonden met klanten en collega’s onder hetzelfde nummer. Ongelimiteerd bellen tegen vaste lage kosten. En eenvoudig op- en afschalen naar behoefte. Dat is VoIP (Voice over Internet Protocol): de nieuwe standaard in zakelijke telefonie.

Telefooncentrale in de cloud

Uw bedrijf moet kunnen bellen en bereikbaar zijn. U beschikt dus over een telefooncentrale. Functioneel gezien is en blijft dat volstrekt logisch. Maar dankzij VoIP hoeft u niet langer een complete telefooncentrale aan de wand te schroeven. Het biedt u een complete oplossing voor bedrijfscommunicatie in de cloud. Dat scheelt een grote investering.

Altijd en overal verbonden

Op kantoor, thuis en onderweg: overal en altijd bent u met VoIP bereikbaar onder hetzelfde nummer. Ook op uw mobiel via het supersnelle 4G netwerk. En dat geldt eveneens voor al uw collega’s. Dat voorkomt zoeken naar telefoonnummers en verhoogt de productiviteit.

Ongelimiteerd bellen tegen vaste lage kosten  

Met VoIP zullen de kosten op zakelijk belverkeer en voor mobiele abonnementen drastisch verlagen. Waar u ook bent; u en de overige gebruikers bellen voor een vast bedrag per maand. Zo weet u twaalf keer per jaar exact waar u aan toe bent.

Eenvoudig op- en afschalen

Wilt u gebruikers toevoegen of juist verwijderen? Met één klik op de muis is dat al te regelen. Dat maakt het gebruik van VoIP flexibel en schaalbaar, want u kunt uw telefooncentrale in de cloud op elk moment inrichten naar wens.

Volledige technische ontzorging

Dijkcom zorgt voor alle technische details om uw oude analoge of ISDN-telefooncentrale aan te sluiten op VoIP in de cloud of om deze volledig te laten vervangen. De installatie, het verzorgen van een stabiele verbinding, updates, systeemprestaties en onderhoud. We regelen het allemaal. Net als de hardware, zoals toestellen en headsets. Dat scheelt u weer tijd en moeite.

Op kantoor, thuis of onderweg digitaal bellen en gebeld worden via de cloud.

Ongekende mogelijkheden

VoIP-telefonie biedt u veel meer mogelijkheden dan een analoge of ISDN-telefooncentrale. We zetten alle opties van VoIP die bijdragen aan een professionelere uitstraling van uw bedrijf en een betere bereikbaarheid van medewerkers even voor u op een rijtje.

Softphone applicatie

Deze applicatie installeren we op uw computer/laptop, tablet of mobiele telefoon. Zo kunt u via al deze devices bellen en gebeld worden.

Bring your own device

Ook uw privé devices kunnen we aansluiten op VoIP. Laptops, notebooks, desktops, tablets. Alle apparaten kunnen we laten reageren alsof het een telefoon is.

Wisselgesprek

Ieder VoIP-account heeft twee lijnen tot haar beschikking. Zo kunt u eenvoudig een wisselgesprek opzetten of een tweede beller om een ogenblik geduld vragen.

Wachtmuziek

U moet iemand doorverbinden of even laten wachten? Met VoIP kunt u zelf uw muziek of boodschap voor die momenten instellen.

Presentielijst

Welke collega’s zijn aanwezig? Wie is telefonisch in gesprek? En wie wil even niet gestoord worden? U ziet het met VoIP in een oogopslag.

Doorverbinden

Met VoIP schakelt u eenvoudig interne nummers door, ook naar externe nummers.

Voicemail naar email

VoIP neemt uw voicemailbericht op als audiobestand en stuurt deze naar uw emailadres. Zo ontdekt u voicemailberichten veel sneller.

Nummerweergave

Met nummerweergave kunt u via VoIP instellen wat de persoon die u belt, ziet op het scherm van zijn telefoon.

Onbeperkt aantal devices

U kunt oneindig veel devices per gebruiker toevoegen aan VoIP. Van laptop tot mobiel en van iPad tot desktopcomputer.

Snelkiesnummers

Onder sneltoetsen (2 t/m 9) kunt u telefoonnummers instellen. Zo maakt VoIP bellen mogelijk zonder een nummer in te toetsen.

Telefonisch vergaderen

Met VoIP kunt u telefonisch vergaderen met uw collega’s; ongeacht of deze intern, extern of mobiel bereikbaar zijn. Ook externe partijen kunnen deelnemen.

Keuzemenu

Dankzij VoIP stelt u eenvoudig keuzemenu’s samen. Hiermee kunt u inkomende gesprekken simpel en snel naar de juiste persoon of afdeling leiden.

Belroutes

Als niemand in staat is om de telefoon op te nemen, kunt u via VoIP het gesprek doorschakelen naar een ingesteld afwezigheid-scenario.

Centraal adressenboek

Met VoIP beschikt u over een uitgebreid adressenboek, waarin u eenvoudig kunt zoeken. Deze lijst is ook voor mobiele telefoons beschikbaar.

Wachtrij functie

VoIP plaatst bellers automatisch in een wachtrij. U kunt deze bellers op de door u gewenste volgorde uit de wacht halen.

Skill based routing 1

Dankzij VoIP kunt u de gegevens van een beller identificeren en snel bepalen welke expert binnen uw bedrijf hem of haar het beste kan helpen.

Outlook-integratie

U hoeft nooit meer contactgegevens dubbel in te voeren. Adresgegevens uit Outlook exporteert VoIP automatisch naar het adresboek van uw telefooncentrale in de cloud.

Exchange-integratie

De exchange agenda kan met VoIP automatisch gesynchroniseerd worden met uw telefooncentrale in de cloud.

Chat-gesprekken

Met hulp van VoIP kiest u een naam vanuit het adressenboek. U start meteen te chatten met collega’s en relaties. Afzonderlijk en in groepsverband.

Skill based routing 2

Dankzij VoIP kunt u de gegevens van een beller identificeren en snel naar de juiste persoon of afdeling binnen uw bedrijf doorsturen.

Standaard rapportage

VoIP stuurt u maandelijks automatisch een mail met een begrijpelijke rapportage over de bereikbaarheid van uw organisatie.

Gespreksopname

VoIP beschikt over de optie om gesprekken automatisch op te nemen en 7 dagen lang te bewaren.

Groepsgesprek

Met VoIP voert u telefonisch groepsgesprekken met uw collega’s; ongeacht of deze intern, extern of mobiel bereikbaar zijn. Ook externe partijen kunnen ook deelnemen.

Click to dial

Of u nu in Explorer, Excel of Word zit, als u met de muis op een telefoonnummer op uw computerscherm klikt, start het telefoongesprek automatisch.

Integratie met CRM

VoIP maakt een koppeling met uw CRM-pakket. Zo vult uw telefoonboek zich automatisch en blijft alle communicatie met relaties bewaard in uw CRM-pakket.

SMS

Met VoIP stuurt u sms-berichten vanaf elk device, zowel naar individuen als naar een lijst van personen. U kunt gebruik maken van het centrale adresboek.

Autorapporten

Als uw bereikbaarheid ineens beter of juist minder presteert, krijgt u dankzij VoIP hier automatisch rapporten over toegemaild.

Advanced Query-builder

Met VoIP beschikt u over een querybuilder waarmee u zelf rapportages samen kunt stellen tot op het allerkleinste detailniveau.

Open API-koppelingen

U kunt koppelingen en integraties bouwen met VoIP-telefonie zonder afhankelijk te zijn van derden.

Meeluisteren

Nieuwe medewerker inwerken? De kwaliteit van uw receptie of helpdesk verbeteren? Met VoIP kunt u meeluisteren met hun gesprekken en na afloop coachen waar nodig.

Wallboards

VoIP biedt real-time wachtrij-informatie op een wallboard. Zo kan iedereen snel zien of er wachtenden zijn.

Toestel provisioning

Alle VoIP-telefoons melden zich op de juiste telefoonserver. Zo kunnen al deze telefoons op afstand een update ontvangen of aangepast worden.

Benieuwd naar onze referenties?

  • Bel ons 038 - 203 60 00
  • Laat ons u bellen Laat hier uw gegevens achter
  • Contacteer ons Vul het formulier in
  • Mail ons info@dijkcom.nl